مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-08سياسي

توضیحات نماینده خاش در خصوص کمبود معلم در سیستان و بلوچستان


حدود 20 درصد مدارس سیستان و بلوچستان بعد از گذشت 75 روز از آغاز سال تحصیلی تعطیل بوده و بسیاری از مدارس در این مناطق با جمعیت 60 نفر با یک معلم اداره می شوند.

- نماینده مردم خاش در مجلس گفت: حدود 20 درصد مدارس سیستان و بلوچستان بعد از گذشت 75 روز از آغاز سال تحصیلی تعطیل بوده و بسیاری از مدارس در این مناطق با جمعیت 60 نفر با یک معلم اداره می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل حسین زهی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر اموزش و پرورش گفت: با کمبود شدید نیرو به ویژه در مناطق محروم و روستایی مواجه هستیم.

به طوری که حدود 20 درصد مدارس استان بعد از گذشت 75 روز از آغاز سال تحصیلی تعطیل هستند و بسیاری از مدارس در این مناطق با جمعیت 60 نفر با یک معلم هستند.

پرچمدار معلمان ضمن خدمت، استان سیستان و بلوچستان با 5 هزار نیرو است که امیدواریم وزارت آموزش و پرورش در تبدیل وضعیت آنها، حقوق و دستمزدها و همچنین رتبه بندی معلمان اقدام لازم را صورت دهد.

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: در خصوص اهمال و ترک فعل در اجرای کامل آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارهای غیر رسمی مرزی مرسوم به کولبری مصوب 1396 هیات وزیران در مرز میرجاوه اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نماینده خاش در خصوص کمبود معلم در سیستان و بلوچستان

توضیحات نماینده خاش در خصوص کمبود معلم در سیستان و بلوچستان