مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-08سياسي

پرداخت مطالبات پرستاران خوزستان از محل درآمدهای استانی


استاندار خوزستان با اشاره به تاخیر در پرداخت کارانه و برخی دیگر از مطالبات پرستاران، از پیگیری پرداخت مطالبات این قشر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به تاخیر در پرداخت کارانه و برخی دیگر از مطالبات پرستاران، از پیگیری پرداخت مطالبات این قشر خبر داد.

صادق خلیلیان در آیین تجلیل از پرستاران نمونه که امروز (17 آذرماه) برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاری شغلی با اهمیت و تاثیرگذار است.

زحمات زیادی در مراکز درمانی و بهداشتی کشیده می شود و بسیاری از زحمات پرستاران، به شکل شایسته منعکس نمی شود یا ممکن است دیده نشود و این مساله، یکی از مظلومیت های پرستاری است که معمولا کمتر به آن پرداخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تلاش شبانه روزی پرستاران برای بهبود بیماران افزود: پرستاران حتی برای روحیه دادن به بیماران تلاش می کنند تا روحیه بیماران تقویت شود زیرا این موضوع در سلامت آن ها موثر است.

استاندار خوزستان با قدردانی از تلاش پرستاران گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات و مطالبات پرستاران را پیگیری و پرداخت کنیم؛ البته از اوایل کار، مکاتباتی در این زمینه انجام شد و همچنان پرداخت مطالبات را پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات پرستاران خوزستان از محل درآمدهای استانی

پرداخت مطالبات پرستاران خوزستان از محل درآمدهای استانی