مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-08سياسي

شورای شهر، سند جامع فرهنگی بجنورد را تدوین می کند


رییس شورای شهر بجنورد از برنامه ریزی برای تدوین سند جامع فرهنگی خبر داد.

- جمشید عین بیگی، در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر بجنورد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تدوین سند جامع فرهنگی از نیازهای شهر است، اظهار کرد: وقتی سند جامع فرهنگی تدوین شود مسیر برای مسئولان شهری مشخص است و به طور قطع خروجی برنامه ها و اقدامات نیز برای مردم مفیدتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تدوین سند موجب می شود از موازی کاری در این حوزه پیشگیری شود، اضافه کرد: در این سند تلاش می شود که اهداف براساس ذائقه و نیاز مردم شهر برنامه ریزی شود که در این شرایط شاهد مشارکت مردم و جوانان در برنامه های مختلف شهری خواهیم بود.

عین بیگی با تأکید براینکه جایگاه تکنولوژی و برنامه های نو باید در سند جامع فرهنگی به خوبی مشخص شود، افزود: سال 91 که سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان انجام شد برای اولین بار موضوع سبک زندگی اسلامی را در این استان مطرح کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بجنورد ادامه داد: اما پس از گذشت 10 سال از لحاظ برنامه ریزی همچنان در فقر و محرومیت فرهنگی و فکری باقی مانده ایم.

وی با تأکید براهمیت توجه به فضای مجازی و استفاده نسل جوان از این فضا، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای جداسازی جوانان و نوجوانان از فضای نامناسب مجازی به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر، سند جامع فرهنگی بجنورد را تدوین می کند

شورای شهر، سند جامع فرهنگی بجنورد را تدوین می کند