مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-08سياسي

آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری دی ماه برگزار می شود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج استخدام رسمی نیروهای شهرداری را در گروی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان دانست و گفت: این آزمون در دی ماه سال جاری با همکاری سازمان سنجش و آموزش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عمار ایزدیار، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، از اتمام فرایند بررسی و تدقیق اطلاعات نیروهای شرکتی در کمیته تخصصی ذیربط اشاره و اظهار کرد: در راستای عدالت شغلی، پیگیر قطعی شدن دستورالعمل جدید استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان مجموعه شهرداری با توجه به سوابق شغلی، سنوات و تحصیلات هستیم.

  رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی و غیر دولتی تابع قوانین استخدامی است، افزود: تمامی کارکنان حائز شرایط به جز ایثارگران از طریق برگزاری آزمون حضوری و بر اساس یک سری شرایط از جمله تحصیلات بالای فوق دیپلم، سنوات و وجود پست سازمانی انجام می شود.

ایزدیار بیان کرد: تعداد 1780 نفر از نیروهای شهرداری در آزمونی که در دی ماه برگزار خواهد شد، شرکت کرده و رقابت می کنند و از این تعداد 370 نفر طی 10 درصد پست مصوب سازمانی پس از احراز شرایط و کسب 100 امتیاز به استخدام شهرداری در می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری دی ماه برگزار می شود

آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری دی ماه برگزار می شود