مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-08دانش

بنای ادغام آموزش پزشکی با آموزش عالی را نداریم/حذف کنکور فعلا در دستور کار نیست


دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه جدالهای مطرح شده در خصوص ادغام دو حوزه آموزش پزشکی با آموزش عالی مفید نیست گفت: بنای برای این امر در شورای عالی انقلاب فرهنگی نداریم چرا که در حال حاضر استقرار جدی در آموزش پزشکی ایجاد شده که برهم زدن آن به صلاح کشور نیست.

- دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه جدالهای مطرح شده در خصوص ادغام دو حوزه آموزش پزشکی با آموزش عالی مفید نیست گفت: بنای برای این امر در شورای عالی انقلاب فرهنگی نداریم چرا که در حال حاضر استقرار جدی در آموزش پزشکی ایجاد شده که برهم زدن آن به صلاح کشور نیست.

  بلکه این دو حوزه با هم افزایی بیشتر از ظرفیت های یکدیگر استفاده نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا عاملی در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد،گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال گذشته تا به امروز 17 جلسه مهم برگزار کرده و مصوباتی نیز در حوزه های مختلف تدوین و ابلاغ کرده است اگرچه شوراهای تخصصی نیز مصوبات زیادی داشتند.

وی در ادامه گفت: تصویب ماده واحده ای برای یکپارچه سازی مهدکودک های کشور تصویب سند جمع علم وفناوری در حوزه دفاعی، تصویب سیاست ها و اقدامات مرتبط با کنکور، که براساس نظام سنجش و پذیرش جدید ، ارزیابی ها از طریق دوره دبیرستان و 40 درصد نیز از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنای ادغام آموزش پزشکی با آموزش عالی را نداریم/حذف کنکور فعلا در دستور کار نیست

بنای ادغام آموزش پزشکی با آموزش عالی را نداریم/حذف کنکور فعلا در دستور کار نیست