مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-08سياسي

هاشمی عنوان کرد: رویکرد انقلابی بی تعارف و لکنت پیاده شود


معاون امور حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم با شعار دولت مردمی و انقلابی به این دولت رای دادند، گفت: - مدیرکل ارشاد فارس رویکرد انقلابی را بی تعارف و لکنت پباده کند.

سیدمحمدهاشمی چهارشنبه 16 آذر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: باید تعامل با اهالی هنر و فرهنگ و رسانه سرلوحه کار مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان قرار گیرد.

او تاکید کرد: غنای فرهنگ و هنر و تاریخ در این استان چند سر و گردن از سایر استان ها جلوتر است و لذا این بار مسئولیت هر مسئول فرهنگی را سنگین می کند.

معاون امور حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدیرکل فرهنگ اگرچه به حسب باطن اختیارات محدودی دارد اما در اذهان و انظار متولی فرهنگی استان محسوب می شود.

هاشمی با بیان اینکه وزارت ارشاد تلاش می کند که تلاش ها و واقعیت ها را به هم نزدیک کند، گفت: در سطح ملی با ایجاد یک قرارگاه فرهنگی اتفاق را از بالا مهندسی می کنیم تا یک همگرایی معنا دار، تداوم یابد.

او با تاکید بر اینکه مدیرکل جدید نباید فراموش کند که خادم فرهنگ و هنر در فارس خواهد شد، افزود: ما در دولت مردمی و انقلابی خدمت می کنیم و وامدار هیچ گروه و جریانی نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی عنوان کرد: رویکرد انقلابی بی تعارف و لکنت پیاده شود

هاشمی عنوان کرد: رویکرد انقلابی بی تعارف و لکنت پیاده شود