مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-08سياسي

دوره توانمندسازی کارشناسان فرق و مذاهب برگزار شد


دومین جلسه دوره توانمندسازی کارشناسان فرق و مذاهب ویژه استان های تلفیقی با حضور کارشناسان فرق و مذاهب 18 استان برگزار شد.

- ، اداره کل ادیان و مذاهب در راستای توانمندسازی کارشناسان فرق و مذاهب بعد از برگزاری موفق دوره ی توانمندسازی کارشناسان مناطق غیر تلفیقی، دومین دوره ی توانمندسازی را برای کارشناسان مناطق تلفیقی کشور برگزار کرد.

حجت الاسلام محمدتقی سیفایی مدیر اداره کل ادیان و مذاهب که در این دوره حضور داشت، پس از شنیدن گزارش کارشناسان، به تشریح اهداف و برنامه های این اداره کل پرداخت و نگرش این اداره را به مسئله ادیان و فرق، تخصصی با برخوردی مشفقانه خواند.

حجت الاسلام سیفایی اظهار کرد: رویکردهای وحدتی و عمل به فرامین امامین انقلاب در بحث وحدت، لازمه ی فعالیت های کارشناسان ادیان و مذاهب است.

حجت الاسلام علی اصغر کمالی معاون اداره کل ادیان و مذاهب به خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این دوره دو روزه با هدف ارتقای علمی و ارزیابی کارشناسان مناطق تلفیقی با حضور 20 کارشناس از استان های گلستان، خراسان های شمالی، جنوبی و رضوی، کردستان ، هرمزگان، فارس، چهارمحال بختیاری، اردبیل، آذربایجان غربی، گیلان، بوشهر، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، البرز و تهران در مجتمع 313 مسجد جمکران شهر قم برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره توانمندسازی کارشناسان فرق و مذاهب برگزار شد

دوره توانمندسازی کارشناسان فرق و مذاهب برگزار شد