مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-08سياسي

اسلام قناعت در مسائل علمی را مذموم و ناپسند می داند


نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام با وجود سفارش به قناعت در مسائل دنیوی، قناعت در مسائل علمی را مذموم و ناپسند می داند.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام با وجود سفارش به قناعت در مسائل دنیوی، قناعت در مسائل علمی را مذموم و ناپسند می داند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در ارتباط ویدئو کنفرانسی آیین اختتامیه هفتمین کنگره علمی پروژهشی علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار کرد: جامعه شیععه هیچگاه به اندازه امروز کمیتی بزرگ، صاحب قدرت سیاسی و اجتماعی، دارای تمکن و امکانات، شناخته شده در دنیا و مورد احترام و تکریم آحاد جامعه انسانی اعم از مسلمان و غیر مسلمان نبوده است.

وی اضافه کرد: در مقابل اما جامعه شیععه در طول تاریخ هیچگاه به اندازه امروز دارای دشمن با قدرت مکاتبه ای، سیاسی، اجتماعی ونظامی نداشته است.

نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری خطاب به شرکت کنندگان در کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) عنوان کرد: نوشته های طلاب و فضلا در این کنگره نشان از مسئولیت پذیری و تحولی شگرف در حوزه های علمیه و به ویژه استان بوشهر است.

حسینی بوشهری تاکید کرد: گذشتگان استان بوشهر در بهبوهه اشغال بیگانگان از حرکت باز نایستادند فتوا دادند، جهاد کردند و در کنار شهید رییسعلی دلواری تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام قناعت در مسائل علمی را مذموم و ناپسند می داند

اسلام قناعت در مسائل علمی را مذموم و ناپسند می داند