مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-08سياسي

ورود دادستانی به موضوع رانش «چاله باغ» / احتمال توقف عملیات ساختمانی


معاون دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: دادستانی گرگان به پرونده رانش در ابتدای عدالت 33 گرگان ورود کرد و با بررسی نظرات کارشناسی امکان توقف کامل عملیات ساختمانی وجود دارد.

- مهدی رزاق نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص پیگیری دستگاه قضایی برای حادثه رانش عدالت 33 (چاله باغ) گرگان اظهار کرد: به محض اطلاع از موضوع بلافاصله بازدید میدانی از محل انجام شد و با افراد حاضر صحبت و تحقیق لازم انجام شد.

وی ادامه داد: موضوع بلافاصله به شهرداری منعکس شد و اقدامات ایمنی لازم شکل گرفت و اخطارهای لازم برای مغازه های اطراف صادر شد و در حال پیگیری برای جبران خسارت مالکان مغازه ها هستیم.

معاون دادستان گرگان در پاسخ به این سوال که این دومین رانشی است که در این عملیات ساختمانی رخ می دهد بیان کرد: بله درسته، اقدامات اولیه ای که صورت گرفت اقدامات مناسب نبود و ما شاهد این اتفاق بوده ایم.

رزاق نژاد تاکید کرد: ما مکاتباتی را با شهرداری گرگان انجام دادیم و شهرداری مکلف است اقداماتی را طبق ماده 55 قانون شهرداری ها انجام دهد تا ایمنی لازم حفظ شود.

وی در خصوص اینکه کارشناسان معتقدند این مکان مناسب برای ساخت و ساز نیست و رییس سازمان نظام مهندسی از نظر کارشناسی این مکان را برای فضای سبز مناسب دانسته، گفت: شاید نظرات کارشناسان متفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی به موضوع رانش «چاله باغ» / احتمال توقف عملیات ساختمانی

ورود دادستانی به موضوع رانش «چاله باغ» / احتمال توقف عملیات ساختمانی