مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-08پزشكي

تازه ترین آمار کرونایی ها در سمنان


بعد از یک هفته تک رقمی بودن بستری های کرونایی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شمار بستری های روزانه کرونا در این دانشگاه امروز به 12 نفر رسید.

- دکتر کامران قدس در گفت وگو با خبرنگاران از بستری شدن 12 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 49 هزار و 576 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته و از 16لغایت 17آذر ماه جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دوازده بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 10 هزار و 702 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس ادامه داد: علاوه بر این 38 هزار و 874 بیمار نیز در 6 شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی استان به صورت سرپایی شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار کرونایی ها در سمنان

تازه ترین آمار کرونایی ها در سمنان