مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-08سياسي

دانشجویان عملکرد مدیران را ارزیابی کنند


استاندار با بیان این که با بیان این که آرمان گرایی، عدالت خواهی و آزاد اندیشی باید در راس مطالبات و پیگیری های دانشجویان باشد، از دانشجویان خواست با ارزیابی عملکرد مدیران، - احصاء مسائل و مشکلات بخش های مختلف و پیگیری آن ها، به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

مهران فاطمی در نشست بزرگداشت روز دانشجو که در محل دانشگاه یزد و با حضور دانشجویان دانشگاه های استان برگزار شد، با بیان اینکه آرمان گرایی، عدالت خواهی و آزاد اندیشی، باید در راس مطالبات و پیگیری های دانشجویان قرار گیرد، گفت: دانشجویان استان باید با جدیت مسئله ی حضور جدی و موثر در فضای دانشگاه، استان را دنبال کنند و در این حوزه در کشور سرآمد باشند.

وی با اشاره به نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به تشکل های دانشجویی و لزوم فراهم سازی فضای دانشگاه ها برای نقد، گفتگو و آزاداندیشی این تشکل ها، اظهار کرد: تاکنون بارها در این خصوص به روسای دانشگاه ها تذکر داده شده که فضا را برای حضور فعالانه ی دانشجویان فراهم و به گونه ای عمل کنند تا ورود به تشکل های دانشجویی، یک امتیاز محسوب شود اما متاسفانه راه زیادی تا تحقق این مهم و نقطه مطلوب مد نظر وجود دارد.

استاندار یزد در ادامه بر فعالسازی کمیسیون دانشجویی استانداری توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی تاکید کرد و ضمن استقبال از مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان عملکرد مدیران را ارزیابی کنند

دانشجویان عملکرد مدیران را ارزیابی کنند