مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-08سياسي

بستر ورود طلاب در عرصه های فرهنگی و تربیتی فراهم شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بستر ورود طلاب در عرصه های فرهنگی و تربیتی توسط مسئولان باید فراهم شود.

- به گزارش، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با جمعی از دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران استان همدان، با تاکید بر اینکه باید قدر لحظات حضور در حوزه را دانست، اظهار داشت: قطعاً بسیاری از طلاب در دوران فعالیت تبلیغی خود زمینه ساز هدایت تعدادی از افراد جامعه شده اند و این نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به بیان مشکلاتی توسط حاضرین در جلسه، مطرح کرد: برخی از مشکلات مختص به طلاب خواهر و یا تنها طلاب برادر نیست، بلکه این مشکلات به دلیل وجود ساختارهایی است که باعث به وجود آمدن این مشکلات بوده است و بسیاری از طلاب با آن روبرو هستند.

امام جمعه شهر همدان با تاکید بر اینکه ضروری است تا برای اصلاح این ساختارها تدبیر ویژه اندیشیده شود، مطرح کرد: برخی از مشکلاتی که مطرح شده، مربوط به سال های گذشته است که امروز اثر آن را مشاهده می کنیم، بنابراین لازم است که هر چه سریع تر نسبت به اصلاح ساختارهایی که با مشکلات و کاستی هایی روبرو است، اقدام شود.

رییس شورای حوزه استان همدان با بیان اینکه اگر سیستم مشکل داشته باشد، فرد نخبه نباید در آن هدر برود، گفت: شاخصه اصلی فرد نخبه این است که اجازه از بین رفتن تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر ورود طلاب در عرصه های فرهنگی و تربیتی فراهم شود

بستر ورود طلاب در عرصه های فرهنگی و تربیتی فراهم شود