مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-08سياسي

فلاحی: مردم شاهد گشایش گره های کشور نیستند


مردم شاهد تغییرات جدی و گسترده و گشایش در گره های کشور نیستند هر چند سیاست دولت انقلابی در واردات واکسن و تزریق آن ثابت کرد که می تواند ریل قطار کشور انقلابی را از مسیر صحیح تری عبور داد و شاهد گشایش بود.

- نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مردم شاهد تغییرات جدی و گسترده و گشایش در گره های کشور نیستند هر چند سیاست دولت انقلابی در واردات واکسن و تزریق آن ثابت کرد که می تواند ریل قطار کشور انقلابی را از مسیر صحیح تری عبور داد و شاهد گشایش بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور با تبریک روز دانشجو و روز پرستار گفت: از همه دست اندرکاران می خواهیم در بهبود وضعیت زندگی پرستاران اهتمام داشته و پرستاران زحمتکش شرکتی و جایگزین را در اولویت تعیین تکلیف استخدامی و تبدیل وضعیت قرار دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم با بیان اینکه شاهد قدرت نمایی نظام اسلامی در عرصه های بین المللی هستیم، گفت: تمامی مردم باید توجه داشته باشند که تا رسیدن به قله راهی نمانده است البته دشمن بیرونی و جریان نفوذی داخلی تلاش خواهند کرد تا ملت طعم شیرین این عزت و اقتدار و روی کارآمدن دولت و مجلس انقلابی را نچشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: مردم شاهد گشایش گره های کشور نیستند

فلاحی: مردم شاهد گشایش گره های کشور نیستند