مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-08سياسي

شخصیت پرستاران و پزشکان در دو سال گذشته شکوه خاصی پیدا کرده است


ظرف دو سال گذشته هویت و شخصیت پرستاران و پزشکان شکوه خاصی پیدا کرده است و شهدای سلامت نشان دهنده این حجت است که پرستاران با فداکاری تلاش کرده اند.

- ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آیین بزرگداشت مقام پرستار و دانشجو که در مرکز همایش های صدرا دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، طی سخنانی اظهار داشت: آنچه در پیامبر اکرم ص در خصوص صبر ، اخلاق نیک و شرح صدر آمده است در وجود حضرت زینب سلام الله علیها وجود دارد و نام گذاری این روز بزرگ به عنوان روز پرستار یک تقارب افتخار انگیز برای همه پرستاران است.

وی ادامه داد: کلمات قادر نیست گوشه ای از جمال درخشان پرستاری را ترسیم کند، با چه واژه ای می توان جهاد پرستاران را در درگیری با بیماری مرموز و به خطر انداختن جان خود برای نجات انسان ها تعریف کرد، کسی که یک انسان را به حیات برگرداند و نور امید را در چشمان یک بیمار روشن کند به واقع نجات تمام بشریت است.

فرمانده کل سپاه گفت: وقتی یک انسان احیا می شود قابلیت خلقت یک علم از او ممکن می شود و این ابعاد تاثیر پرستاری و طبابت را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت پرستاران و پزشکان در دو سال گذشته شکوه خاصی پیدا کرده است

شخصیت پرستاران و پزشکان در دو سال گذشته شکوه خاصی پیدا کرده است