مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-08سياسي

حضور مسئولان قضایی خراسان رضوی در بین مردم امیدبخش است


معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: ده گردشی و حضور در روستاها و مساجد برای رفع مشکلات مردم بسیار ارزشمند و امیدبخش است.

- به گزارش، حجت الاسلام محمد کاظم فروتنی صبح چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان تایباد که در تالار وحدت مجتمع مفاخر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در طول چهار دهه عمر انقلاب راه های متفاوتی را طی کرد تا مردم را از انقلاب ناامید کند.

وی ادامه داد: امروز به معیشت و زندگی مردم یورش برده و آنان را در تنگنا قرار داده اند زیرا می خواهند در جنگ اقتصادی مشکلاتی ایجاد کنند تا مردم ناامید شوند.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی به نقش علما و کارگزاران نظام در خنثی سازی توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: علما و مدیران دستگاه های مختلف کشور وظیفه دارند مردم را امیدوار کنند، کارگزاران که بخشی از زندگی مردم به آنان بستگی دارد باید با تلاش، همراهی و همدلی مردم را امیدوار کنند.

وی افزود: دشمن از کنار هم بودن مردم متنفر است و تلاش می کند بین اعضای یک خانواده، مردم یک شهر یا پیروان مذاهب اسلامی اختلاف اندازی کند و می بینیم چقدر مسلمان در دنیا کشته می شوند، در ایران نیز به دنبال این است که مردم در رنج و عذاب باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسئولان قضایی خراسان رضوی در بین مردم امیدبخش است

حضور مسئولان قضایی خراسان رضوی در بین مردم امیدبخش است