مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-08اجتماعي

عملکرد مدارس استان کرمان در برگزاری آموزش حضوری مطلوب است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: عملکرد مدارس در آموزش حضوری، رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی برای حضور دانش آموزان به صورت گروه بندی و سایر اقدامات رضایت بخش بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در حاشیه بازدید از مدارس از نحوه تشکیل کلاس حضوری به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گندزدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا و همچنین تکمیل فرم ها توسط مدارس در سامانه و اخذ مجوز فعالیت بازدید و از نزدیک توصیه های لازم را به مدیران، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

 اسکندری نسب سلامت دانش آموزان را مهمترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان عنوان کرد.

 وی در پایان با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت واحدهای آموزشی، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مدارس استان کرمان در برگزاری آموزش حضوری مطلوب است

عملکرد مدارس استان کرمان در برگزاری آموزش حضوری مطلوب است