مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-08سياسي

فارس غنی ترین استان کشور در حوزه فرهنگ است/حفظ آرمانهای امام(ره)


معاون پارلمانی و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فارس غنی ترین استان کشور در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هاشمی ظهر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: غنای فرهنگی فارس به گونه ای است که فارس مهمترین استان کشور در این حوزه است.

وی افزود: بار مسئولیت فرهنگی در استان فارس بیشتر از تمامی مدیران بر عهده مدیر کل فرهنگ و ارشاد است زیرا فعالیت های فرهنگی استان بر عهده او قرار دارد این در حالی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است تا فاصله نمایندگی وزارت ارشاد و مدیرکل بودن را نزدیک کند.

هاشمی ادامه داد: ایجاد قرارگاه های مختلف در سطح ملی در حال مهندسی فعالیت های فرهنگی جامعه بوده و در تلاش هستیم تا وظایف ادارات کل فرهنگ و ارشاد در استان ها را افزایش داد.

معاون وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و این وزارتخانه وام دار هیچ گروهی نیست و مردم انتظار دارند اهالی فرهنگ و هنر و رسانه انقلابی و مردمی باشند و این اداره کل پرچم دار فرهنگی استان باشد.

به گفته این مقام مسئول عرصه هنر عرصه پیشران جامعه است و باید این عرصه در اختیار اهالی فرهنگ و هنر باشد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون تعارف نسبت به حفاظت از آرمان های انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس غنی ترین استان کشور در حوزه فرهنگ است/حفظ آرمانهای امام(ره)

فارس غنی ترین استان کشور در حوزه فرهنگ است/حفظ آرمانهای امام(ره)