مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-08سياسي

دولت و ملت باید در خدمت پرستاران باشند


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دولت و ملت برای رفع مشکلات پرستاران بسیج شوند و همگان در خدمت پرستاران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، تعدای از پرستاران بیمارستان های استان کرمانشاه امروز با آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله علما در این دیدار با تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س)، اظهار داشت: پرستاران با اعتقاد و باور، وظیفه مقدس و شریف خود را انجام می دهد، زیرا این موقعیت تنها شغل نیست، بلکه عشق به انسانیت و اطاعت از فرمان خداوند متعال است.

وی با برشمردن خاطره ای از دوران کسالت امام خمینی(ره)، افزود: در اوایل انقلاب و زمانی که امام راحل در بیمارستان بستری شدند، بعد از ترخیض از بیمارستان، با تشکر از خدمات پرستاران گفت؛ وقتی که مریض وارد بیمارستان می شود، بعد از خدا، تمام امیدش به پرستاران است و امیدوارم از همه بیماران مثل من پذیرایی کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با برشمردن مشکلات شغل پرستاری، تأکید کرد: انصافا پرستاری خیلی سخت است، زیرا همه توان انسان را می گیرد، دولت و ملت با همه قدرت باید در خدمت پرستاران باشند، زیرا این پرستاران عزیز و بزرگوار با همه توان قریب به دوسال است دارند کار می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و ملت باید در خدمت پرستاران باشند

دولت و ملت باید در خدمت پرستاران باشند