مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-08اجتماعي

کارت های ملی تلنبار شده در ثبت احوال را دریابید


مدیر کل ثبت احوال استان البرز گفت: متقاضیان کارت هوشمند ملی در سال 97، تاخیر در کارت های ملی خود را از طریق ادارات ثبت احوال پیگیری کنند.

- محمود محمدی، مدیر کل ثبت احوال استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص تعویق در تحویل کارت های هوشمند ملی، گفت: کارت های هوشمند ملی که چاپ و تولید آن در سازمان ثبت احوال صورت می گیرد، طبق روال و نوبت دهی در سنوات گذشته با وقفه ای طولانی چاپ شد و در اختیار استان ها قرار گرفت و از طریق دفاتر پیشخوان و ادارات ثبت احوال سراسر استان، کارت های ملی را در اختیار شهروندان قرار می دهند.

وی با بیان اینکه وقفه در تولید کارت های هوشمند،  یک اتفاق ملی و کشوری است و به استان خاصی مربوط نمی شود؛ افزود: پیگیری  توافقات با چاپخانه دولتی در خصوص بودجه و اعتبارات  توسط سازمان ثبت احوال انجام و چاپ کارت های هوشمند دوباره آغاز شده است.

  این مقام مسؤول گفت: در حال حاضر در استان البرز  تحویل کارت های سال 97 به همشهریان  در حال اتمام است و کارت های 6 ماه اول سال 98 هم تولید و به استان ارسال شده است که با توجه به شرایط کرونایی و حفظ سلامت شهروندان به مرور از طریق اعلام  فراخوان، در اختیار افراد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت های ملی تلنبار شده در ثبت احوال را دریابید

کارت های ملی تلنبار شده در ثبت احوال را دریابید