مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-08سياسي

تفاوت 16 آذر رییسی و روحانی/ ردیف اول به دانشجویان رسید


نشست آیت الله رییسی با دانشجویان که به مناسبت 16 آذر برگزار شد، نسبت به گذشته تفاوت های قابل توجهی داشت که شاید مهم ترین آن نشستن دانشجویان در ردیف اول و در کنار رییس جمهور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست آیت الله رییسی رییس جمهور با دانشجویان که روز گذشته به مناسبت 16 آذر برگزار شد، تفاوت های قابل توجهی نسبت به نشست های سال های گذشته و برنامه های دانشجویی دولت تدبیر و امید داشت، تفاوت هایی که شاید به دلیل شلوغی برنامه های روز دانشجو و سخنان صریح دانشجویان دیده نشد.

*  ردیف اول به دانشجویان رسید مهم ترین تفاوت این دیدار دانشجویی با دیدارهای که رییس دولت قبل با دانشجویان داشت، نشست دانشجویان در ردیف اول و در کنار رییس جمهور بود.

    این در حالی است که در سال های گذشته، تعداد زیادی از مسئولان و وزرا در کنار روحانی می نشستند و در روزی که به دانشجو اختصاص داشت، جایی برای دانشجو در ردیف اول در کنار رییس جمهور نبود.

    * صمیمت دانشجویان و رییس جمهور نکته بعدی صمیمیتی بود که میان دانشجویان و رییس جمهور دیده در نشست 16 آذر دیده شد.

      این صمیمت موجب شد تا دانشجویان در این نشست جدای اینکه پشت تریبون سخنان خود را با صراحت مطرح کردند، فرصت های دیگری را هم برای گفت وگو با رییس جمهور و بیان نکات خود داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت 16 آذر رییسی و روحانی/ ردیف اول به دانشجویان رسید

تفاوت 16 آذر رییسی و روحانی/ ردیف اول به دانشجویان رسید