مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-08اجتماعي

آموزش حضوری، اولویت آموزش و پرورش کرمان است


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای نظارت بر فعالیت های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت سر زده از چند مدرسه در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

- احمد اسکندری نسب در این بازدید، فعالیت حضوری این مدارس در محورهای مختلف از جمله آموزشی، تربیتی و هم چنین نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری را ارزیابی کرد و با مدیر، معلمان و دانش آموزان مدارس گفت وگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تشکر از تلاش تمامی فرهنگیان استان در راستای پیگیری برنامه های بازگشایی مدارس، با حضور در کلاس های درس از نحوه تشکیل کلاس حضوری به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گند زدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا و هم چنین تکمیل فرم ها توسط مدارس در سامانه و اخذ مجوز فعالیت، بازدید و از نزدیک توصیه های لازم را به مدیران، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

اسکندری نسب سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاد دهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری، اولویت آموزش و پرورش کرمان است

آموزش حضوری، اولویت آموزش و پرورش کرمان است