مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-08اجتماعي

هیچ بخشی از کتاب های درسی برای امتحان حذف نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: حذف مطالبی از کتاب های درسی دانش آموزان در سال گذشته، - ملکی گفت: آموزش و پرورش به جای حذف مطالب از کتاب های درسی، برنامه ای با عنوان برنامه ترکیبی درسی، تهیه و به مدارس ابلاغ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار کرد: حذف مطالبی از کتاب های درسی دانش آموزان در سال گذشته، مشکلاتی را برای دانش آموزان در امتحانات مدارس و کنکور ایجاد کرد.

او افزود: آموزش و پرورش به جای حذف مطالب از کتاب های درسی، برنامه ای با عنوان برنامه ترکیبی درسی، تهیه و به مدارس ابلاغ کرده است.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: دراین برنامه سعی کردیم مفاهیم، مهارت ها و ارزش های اساسی کتاب های درسی متناسب با شرایط کرونایی باشد.

ملکی تصریح کرد: دراین برنامه هیچ ابهامی درباره تدریس و نحوه برگزاری امتحانات نداریم و همه محتوای کتاب های درسی برای امتحان مدنظر خواهد بود و هیچ بخشی از کتاب های درسی برای امتحان حذف نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بخشی از کتاب های درسی برای امتحان حذف نمی شود

هیچ بخشی از کتاب های درسی برای امتحان حذف نمی شود