مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-08اجتماعي

کارت ملی هوشمند متقاضیان سال 97 بالاخره آماده شد


سرپرست اداره کل ثبت احوال استان البرز گفت: کسانی که سال 97 درخواست صدور کارت ملی هوشمند داشته اند و تا کنون کارت به دست آنها نرسیده، باید با ثبت احوال تماس بگیرند تا وضعیت کارت صادره را رصد کنند.

- ایسنا/البرز سرپرست اداره کل ثبت احوال استان البرز گفت: کسانی که سال 97 درخواست صدور کارت ملی هوشمند داشته اند و تا کنون کارت به دست آنها نرسیده، باید با ثبت احوال تماس بگیرند تا وضعیت کارت صادره را رصد کنند.

محمود محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه متقاضیان از روند طولانی تحویل کارت های ملی توضیح داد: کارت های ملی هوشمند توسط سازمان ثبت احوال چاپ و بعد به ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان استان ها تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: بعد از تحویل این کارت ها به مراکز مذکور، پیامکی به متقاضیان مبنی بر زمان و مکان تحویل کارت ها ارسال می شود.

وی افزود: طی سال های گذشته به دلیل برخی اختلافات با چاپخانه دولتی و همچنین کمبود اعتبارات، روند صدور کارت های ملی هوشمند با وقفه مواجه شد ولی خوشبختانه این مسائل حل و روند چاپ از سرگرفته شده است.

این مسئول تاکید کرد: کارت ملی های متقاضیان سال 97 و شش ماه اول سال 98 تقریبا کامل چاپ شده و بین ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت ملی هوشمند متقاضیان سال 97 بالاخره آماده شد

کارت ملی هوشمند متقاضیان سال 97 بالاخره آماده شد