مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-08دانش

وبینار «تکنیک های نگارش لایحه داوری در موت کورت»


انجمن علمی دانشجویی حقوق خانواده دانشگاه علامه طباطبایی وبینار «تکنیک های نگارش لایحه داوری در موت کورت» از سلسله نشست های آموزشی موت کورت را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی حقوق خانواده دانشگاه علامه طباطبایی وبینار تکنیک های نگارش لایحه داوری در موت کورت از سلسله نشست های آموزشی موت کورت را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، موت کورت، دادگاه تمرینی یا شبیه سازی دادگاه نوعی فعالیت است که در آن دانشجویان حقوق سعی می کنند فرایند یک دادگاه را از طریق نوشتن لایحه و دفاعیه و ارایه حضوری این یادداشت ها در برابر قضات یا هیئت داوران شبیه سازی کنند.

مسابقات شبیه سازی دادگاه تنها تکیه بر شواهد و سخنانی دارد که پیش از مسابقه در قالب یک متن مشترک به تمامی تیم ها ارایه می شود و در این مسابقات اثری از شهادت یا بازپرسی جریان وجود ندارد.

در حقیقت پایه این مسابقات بر سنجش توانایی طرفین جهت ایجاد یک استدلال حقوقی با استفاده از اصول حقوقی است.

این برنامه با سخنرانی دکتر بهنام حبیبی درگاه ـ استادیار دانشگاه و دبیر کمیسیون داوری کانون وکلای دادگستری مرکز و با دبیری سحر ناصربخت ـ مدرس دانشگاه و پژوهشگر حقوق بین الملل، روز چهارشنبه 17 آذر، ساعت 19 الی 20:30، به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «تکنیک های نگارش لایحه داوری در موت کورت»

وبینار «تکنیک های نگارش لایحه داوری در موت کورت»