مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-08سياسي

استاندار ایلام: تضارب آرا پیش نیاز توسعه و پیشرفت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ایلام اظهار کرد: 16 آذر فرصتی برای مرور هویت تاریخی جنبش دانشجویی است که شهیدان احمد قندچی، - در مراسمی به مناسبت روز دانشجو مسئولان استان و دانشگاه ایلام پای صحبت های فعالان دانشجویی نشستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ایلام اظهار کرد: 16 آذر فرصتی برای مرور هویت تاریخی جنبش دانشجویی است که شهیدان احمد قندچی، آذر شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا در آذر 1332با تفکر، گفتمان و منش شهادت طلبی جو اختناق آمیز آن شب های ظلمانی را شکستند و به جنبش دانشجویی هویت بخشیدند.

وی افزود: بواسطه قوام این جنبش بود که امام راحل فعالانه وارد عرصه ی مبارزه شد، انقلاب اسلامی پیروز شد، دفاع مقدس به عنوان نگین آزادی خواهی در تاریخ اسلام خودنمایی کرد و بواسطه همین جنبش بود که روحیه دفاع و شهادت یک آرمان مقدس شد، به گونه ای که شهید احمد متوسلیان آن را در غربت سرود و هرگزبرنگشت.

استاندار ایلام ادامه داد: اگر امروز به مرزهای علمی، فنی و تکنولوژیک رسیده ایم به واسطه تولید علم و شیوه مدیریت آن است که نتیجه اعتماد به جنبش دانشجویی است که در آن جوانان اندوخته خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: تضارب آرا پیش نیاز توسعه و پیشرفت است

استاندار ایلام: تضارب آرا پیش نیاز توسعه و پیشرفت است