مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-08سياسي

در مظلومیت حاج قاسم همین بس...


اینستاگرام بعد از گذشت حدود دو سال از شهادت حاج قاسم، تنها به بهانه زیر پا گذاشتن قوانین، پستی را که سال 98 منتشر شده بود ، حذف کرد.

- جی پلاس - منصوره جاسبی: چند روزی از شهادت حاج قاسم در دی ماه سال 98 می گذشت، که تصمیم گرفتم قسمت جدید معرفی شهدا را به ذکر خاطره و معرفی همسایه حاج قاسم یعنی شهید محمد حسین یوسف الهی بپردازم.

همین اتفاق افتاد و در چند قسمت جداگانه بر زندگینامه و خاطرات شهیدی که در سنین جوانی به قله ای از عرفان رسیده بود، مروری داشتم و یکی از این خاطرات را به عنوان پست ایسنتاگرامی منتشر کردم.

در آن پست مطلبی به جز اینکه حاج قاسم وصیت کرده بود او را در کنار محمد حسین به خاک بسپارند، ذکر دیگری از سردار عزیز ایران نشده بود.

.

قضیه گذشت تا دو سه روز پیش که گوشی را به قصد باز کردن صفحه اینستاگرام دست گرفتم و با ورود به آن با صفحه ای که در تصویر اسکرین شات قابل ملاحظه است مواجه شدم و آن هشداری نبود مگر اینکه به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین، آنها مجبور به حذف پست شهید یوسف الهی شده اند.

حال نمی دانم آنها از کدام قوانین سخن می گویند، قانونی که برای حفظ هیمنه پوشالی شان نوشته شده است؛ قانونی که حتی از نام حاج قاسم هم ترس سراپای وجودش را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مظلومیت حاج قاسم همین بس...

در مظلومیت حاج قاسم همین بس...