مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-08سياسي

لایحه «رتبه بندی معلمان» در دستور کار مجلس قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 17 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان، گفت: امروز چهارمین جلسه بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی در صحن مجلس است و بنابراین استدعا دارم نمایندگان همکاری کنند تا .

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بودجه سال 1401 و لایحه رتبه بندی معلمان قرار است در دستور کار مجلس قرار گیرد، لازم است هر چه سریعتر بررسی طرح مالکیت صنعتی به اتمام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 17 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان، گفت: امروز چهارمین جلسه بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی در صحن مجلس است و بنابراین استدعا دارم نمایندگان همکاری کنند تا این طرح هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکشنبه هفته آینده به احتمال زیاد بحث بودجه سال 1401 از سوی دولت به مجلس تقدیم خواهد شد و لایحه رتبه بندی معلمان هم در دستور مجلس قرار خواهد گرفت، لازم است هر چه زودتر بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی در مجلس به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «رتبه بندی معلمان» در دستور کار مجلس قرار می گیرد

لایحه «رتبه بندی معلمان» در دستور کار مجلس قرار می گیرد