مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-08ورزشي

شرایط خوب کبدی کرمانشاه/ سیاهی لشگر نداریم


رییس هیات کبدی کرمانشاه به تعداد کم ورزشکاران سازمان یافته این رشته در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با این وجود یکی از موفق ترین هیات های ورزشی استان هستیم.

- مختار صیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دعوت از 13 ورزشکار کبدی کار کرمانشاه به اردوی تیم های ملی زنان و مردان ایران، اظهار کرد: هرچند طبق برنامه فدراسیون برای اردوهای ابتدایی تیم های ملی تعداد قابل توجهی ورزشکار دعوت شده اند، اما کرمانشاه جزو چند استان اول کشور بلحاظ تعداد بالای دعوت شده ها است .

وی ادامه داد: از تعداد ورزشکار دعوتی کرمانشاه هفت نفر در بخش بانوان هستند که در سومین مرحله اردوها توانمندی خود را به سرمربی هندی تیم ملی نشان می دهند.

رییس هیات کبدی کرمانشاه با بیان اینکه در بخش آقایان هم شش نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، گفت: این اردوها به منظور حضور در رقابت های المپیک آسیایی 2022 هانگژو چین برگزار می شود و نفرات نهایی تیم های ملی احتمالا خرداد سال آینده مشخص می شوند.

وی در ادامه جایگاه کبدی کرمانشاه را در ایران بسیار خوب توصیف کرد و افزود: کبدی کرمانشاه یکی از قطب های این رشته در کشور است که حرف برای گفتن دارد.

صیدی با تاکید براینکه کبدی کرمانشاه همواره چند ملی پوش در بخش بانوان و آقایان دارد، عنوان کرد: شاید یکی از انتقاداتی که مسئولین ورزش استان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط خوب کبدی کرمانشاه/ سیاهی لشگر نداریم

شرایط خوب کبدی کرمانشاه/ سیاهی لشگر نداریم