مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-08دانش

نخستین رکن دانشجویی عشق به میهن است/ دانشجویان امیدآفرین و محور توسعه باشند


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه دانشجویان در خط مقدم مبارزه فکری با دشمن هستند، گفت: در برابر خدعه دشمن دانشجویان باید امیدآفرین و محور توسعه باشند.

- ایسنا/گلستان عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه دانشجویان در خط مقدم مبارزه فکری با دشمن هستند، گفت: در برابر خدعه دشمن دانشجویان باید امیدآفرین و محور توسعه باشند.

دکتر جواد صادقی پناه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه نماد دانشجویی قلمی است که خداوند متعال در قرآن به آن قسم یاد کرده است، اظهار کرد: امام صادق (ع) در روایتی فرموده اند که دوست ندارم جوانی از شما را جز در دو حالت دانشجو یا دانشمند بودن ببینم که این نشان از اهمیت علم اندوزی و دانش پژوهی دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با بیان اینکه ماجرای شهادت دانشجویان آزاده و عدالت خواه در 16 آذر سال 1332 گواه مطالبه گری و عدم سکون دانشجویان در تاریخ کشورمان دارد، افزود: سفر معاون رییس جمهور وقت آمریکا به عنوان عامل اصلی کودتای 28 مرداد به کشور و همچنین از سرگیری روابط دیپلماتیک دوستانه با انگلستان پس از خیانتها و کارشکنی های متعدد دولت انگلستان در فروش نفت و استرداد اموال ایران متعاقب ملی شدن صنعت نفت توسط دولت وقت ایران باعث شد تا خون دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رکن دانشجویی عشق به میهن است/ دانشجویان امیدآفرین و محور توسعه باشند

نخستین رکن دانشجویی عشق به میهن است/ دانشجویان امیدآفرین و محور توسعه باشند