مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-08ورزشي

تنیس در مسیر آشفتگی دوباره/ باری که وزارت اقتصاد روی دوش ورزش انداخت


رییس فدراسیون تنیس که به تازگی به عنوان «سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس» وزارت اقتصاد منصوب شده تا زمانی می تواند در مسئولیت ورزشی خود فعالیت کند که حکم رسمی را دریافت نکرده باشد.

- رییس فدراسیون تنیس که به تازگی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد منصوب شده تا زمانی می تواند در مسئولیت ورزشی خود فعالیت کند که حکم رسمی را دریافت نکرده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: داود عزیزی در حال حاضر حکم سرپرستی برای معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد گرفته است و این موضوع منعی برای همکاری همزمان او با وزارت ورزش ایجاد نمی کند اما بعد از اینکه حکم قطعی عزیزی در وزارت اقتصاد ابلاغ شود، به خاطر حضور همزمان در فدراسیون تنیس دو شغله محسوب می شود و باید از ریاست فدراسیون کناره گیری کند.

بدین ترتیب حکمی که وزیر اقتصاد و دارایی برای داود عزیزی صادر کرده است بار انتخاباتی را در وزارت ورزش سنگین تر خواهد کرد.

این وزارتخانه در حال حاضر انتخابات فدراسیون های شنا، ورزش های نابینایان و کم بینایان، تیراندازی، کبدی، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، اسکیت، بوکس، ورزش های دانش آموزی و تکواندو را در پیش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنیس در مسیر آشفتگی دوباره/ باری که وزارت اقتصاد روی دوش ورزش انداخت

تنیس در مسیر آشفتگی دوباره/ باری که وزارت اقتصاد روی دوش ورزش انداخت