مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-08سياسي

جزییات جریمه کرونایی رانندگان و مسافران جاده ای


بر اساس طرح محدودیت هوشمند کرونا که قرار است از یکشنبه هفته آینده اجرایی شود، مقرر شده تا مردم در سفرهای جاده ای حتی با وسایل نقلیه شخصی شان جریمه شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طرح محدودیت و کنترل هوشمند کرونا که قرار بود با تاخیر دو هفته ای از نیمه ماه جاری، اجرایی شود، به گفته وزیر کشور قرار است از یکشنبه هفته آینده یعنی 21 آذر آغاز شود.

در قالب این طرح، محدودیت های هوشمند در قالب پنج مرحله در حوزه های مختلف اجرایی می شود که یکی از آن ها ترددهای بین شهری است.

احمد وحیدی، وزیر کشور در جلسه روز گذشته قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز نخستین فاز طرح هوشمند بیماری کرونا در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: گام نخست طرح مدیریت هوشمند از شنبه درباره سازمان های اجرایی اعمال می شود.

وی درباره مراحل اجرایی طرح هوشمند کرونا تحت عنوان سامانه امید افزود: دستگاه های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحدها و فعالیت های صنفی، حمل و نقل برون شهری و تردد خودروهای شهری، علمی و تحقیقاتی و آموزشی پنج مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید هستند که در جلسه امروز این مراحل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جریمه کرونایی رانندگان و مسافران جاده ای

جزییات جریمه کرونایی رانندگان و مسافران جاده ای