مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-08سياسي

استفاده از پساب در صنعت اصفهان باید فراهم شود/ باز چرخانی، نیاز جدی صنعت استان


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه های استفاده از پساب در صنعت بیش از پیش در استان اصفهان فراهم شود، تا با فرایند بازچرخانی آب بتوان بر مشکلات کم آبی غلبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در بررسی شود تا اجرای آن در کوتاه ترین زمان ممکن عملیاتی شود، افزود: مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح راهکاری بسیار مناسب است، هر چند که دستگاه ها و مردم نیز باید همکاری لازم را در سرعت بخشیدن به آن انجام دهند.

    طغیانی استفاده از پساب در صنعت را ضروری دانست و گفت: باید زمینه های استفاده از پساب در صنعت بیش از پیش در استان اصفهان فراهم شود، تا با فرایند بازچرخانی آب بتوان بر مشکلات کم آبی غلبه کرد.

هاشم امینی، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در ادامه این نشست با بیان اینکه تا کنون 5 کیلومتر از 47 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهر قهجاورستان اجرا شده است، بیان کرد: برای اجرای 42 کیلومتر شبکه جمع آوری  فاضلاب باقی مانده، خط انتقال به تصفیه خانه فاضلاب شرق و احداث ایستگاه پمپاژ به هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با مشارکت بخش خصوصی و همکاری مسؤولان امر، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح در آینده نزدیک فراهم شود، هر چند که آبفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پساب در صنعت اصفهان باید فراهم شود/ باز چرخانی، نیاز جدی صنعت استان

استفاده از پساب در صنعت اصفهان باید فراهم شود/ باز چرخانی، نیاز جدی صنعت استان