مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-08دانش

برگزاری سومین دوره مسابقه علمی پژوهشی 100


انجمن های علمی دانشجویی مهندسی پزشکی و مهندسی برق دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) سومین دوره مسابقه علمی پژوهشی 100 را برگزار می کند.

- انجمن های علمی دانشجویی مهندسی پزشکی و مهندسی برق دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) سومین دوره مسابقه علمی پژوهشی 100 را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه ویژه دانشجویان ورودی 98 و قبل از آن در مقطع کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی پزشکی و مهندسی برق تمامی دانشگاه های مشهد است و موضوع مسابقه سه درس مدارهای الکتریکی1 ، تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم ها و الکترونیک1 است که به صورت منبع باز (Open Source) برگزار می شود.

این مسابقه با حضور اساتید گروه مهندسی پزشکی و مهندسی برق به منظور راهنمایی شرکت کنندگان برپا می شود و شرکت کنندگان در حین برگزاری، به اینترنت دسترسی خواهند داشت.

همچنین شرکت کنندگان می توانند به صورت گروه های دو نفره نیز در مسابقه شرکت کنند و به نفرات و گروه های برتر جوایزی اهدا می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر تا 17 آذر فرصت دارند به شناسه @Mosabeghe100_IRU پیام دهند و مسابقه در روز 21 آذرماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره مسابقه علمی پژوهشی 100

برگزاری سومین دوره مسابقه علمی پژوهشی 100