مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-08سياسي

مدیران بوشهری که در دولت جدید رنگ عوض می کنند!


آقای استاندار؛ امروز شاهد رنگ عوض کردن کسانی هستیم که حتی به نیروهای انقلابی در دستگاه و سیستم اداری خود در حد یک کارشناس نیز اجازه فعالیت نمی دادند! - خبرگزاری فارس بوشهر - نصرالله شفیعی: آقای استاندار یادتان هست آنگاه که در پشت خاکریزها سنگر گرفته بودی و به مواضع اشغال شده میهن عزیزمان می اندیشیدی و غصه می خوردی و تمام توانت را به کار می گرفتی تا به کمک و جان فشانی نیروهای مخلص و بی ادعای بسیجی بتوانی این مواضع را فتح کنی و دوباره خاک عزیز کشور را در دامان میهن برگردانی؟ همه آن ایام تلخ سپری شد.

چه خون دل هایی که خورده شد، چه عزیزان و اسطوره هایی از ایمان و تقوی و پاکی جانشان را دادند تا ایران عزیز و انقلاب نوپا پایدار بماند.

آن روزهای تلخ با پیروزی رزمندگان در ناکام گذاشتن دشمن در دست یابی به اهدافش سپری شد و سندی از افتخار و آزادگی برای ملت ایران ثبت شد.

اکنون پس از گذشت ده ها سال از آن دوران آتش و حماسه بار دیگر خداوند این توفیق را به شما داد تا در سنگری دیگر قرار بگیرید.

سنگری از جنس همان سنگر؛ ولی برای تثبیت انقلاب و دست یابی به آرمان هایی که ملت سال هاست برای دست یابی به آن خون دل می خورد.

مدیران که در ارکان مختلف حاکمیت لانه کرده اند! جناب آقای استاندار؛ مشکل اصلی کشور ما از اول انقلاب تاکنون قبل از آنکه به تحریم ها و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بوشهری که در دولت جدید رنگ عوض می کنند!

مدیران بوشهری که در دولت جدید رنگ عوض می کنند!