موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-08اجتماعي

توضیحی درباره نحوه بازگشایی پل ششم اهواز برای خودروهای سبک


مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: مقرر شده است تا روز شنبه تمهیداتی اندیشده شود تا بازگشایی پل برای تردد خودروهای سواری و سبک امکان پذیر شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: مقرر شده است تا روز شنبه تمهیداتی اندیشده شود تا بازگشایی پل برای تردد خودروهای سواری و سبک امکان پذیر شود.

هدایت الله زارع زاده در خصوص ترمیم و مرمت پل ششم اهواز، اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده در خصوص آسیب های واردشده به سازه پل ششم، جلسات فنی در حوزه معاونت عمرانی تشکیل و در مورد محدودسازی ترافیک پل به منظور ترمیم و مرمت آن، تصمیم گیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به دلیل سختی تفکیک خودروهای سبک و سنگین به دلیل حجم ترافیک این پل، از 10 آذرماه پل برای تعمیر مسدود شد اما با توجه به ترافیک دو سه روز اخیر، مجددا جلساتی به صوت فشرده برگزار و با تقسیم کار، مقرر شده است تا روز شنبه تمهیداتی اندیشده شود تا بازگشایی پل برای تردد خودروهای سواری و سبک امکان پذیر شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: از رانندگانی که قصد تردد از این مسیر دارند، می خواهیم با حوصله این چند روز را تحمل کنند.

زارع زاده که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، در خصوص مسیرهای جایگزین این پل، بیان کرد: مسیرهای جایگزین خودروهای سبک، سایر پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره نحوه بازگشایی پل ششم اهواز برای خودروهای سبک

توضیحی درباره نحوه بازگشایی پل ششم اهواز برای خودروهای سبک