مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 00:052021-12-07ورزشي

کم تر از 3 ماه تا ضرب الاجل خطرناک فیفا/ مجلس به کمک فوتبال می آید؟


در فاصله سه ماه تا اتمام مهلت قانونی فیفا و در آستانه ورود اینفانتینو به ایران، هم چنان ماهیت حقوقی فدراسیون فوتبال محل اختلاف و دعوا است.

- در فاصله سه ماه تا اتمام مهلت قانونی فیفا و در آستانه ورود اینفانتینو به ایران، هم چنان ماهیت حقوقی فدراسیون فوتبال محل اختلاف و دعوا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون فوتبال در حالی به آخرین روزهای ضرب الاجل یک ساله فیفا نزدیک می شود که هنوز هیچ اتفاقی در ارتباط با تعیین ماهیت حقوقی این فدراسیون صورت نگرفته است و از طرفی جیانی اینفانتینو به طور مکرر بر حل و فصل این موضوع تاکید کرده و قرار است کم تر از دو ماه بعد وارد تهران شود.

پیش از این فیفا و دولت ایران بر سر ماهیت این فدراسیون اختلافاتی داشتند که در نهایت دولت از موضع خود کوتاه آمد اما لایحه یک بندی دولت بعد از گذشت چندین ماه هم چنان در کمیسیون ها و اتاق های تخصصی باقی مانده است.

سال گذشته و بعد از تاخیرهای فراوان در تفاهم فدراسیون فوتبال و فیفا بر سر ماهیت این فدراسیون که برگرفته از قوانین داخلی ایران است، فیفا پذیرفت که در حال حاضر هیچ راهی جز قبول این وضعیت ندارد اما آن ها در پاسخ خود به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون و تعیین رییس و اعضای هیات رییسه، باید رایزنی با دولت و پارلمان ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم تر از 3 ماه تا ضرب الاجل خطرناک فیفا/ مجلس به کمک فوتبال می آید؟

کم تر از 3 ماه تا ضرب الاجل خطرناک فیفا/ مجلس به کمک فوتبال می آید؟