مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 23:352021-12-07سياسي

قالیباف: اصلاح می کنم؛ عنابستانی به صورت سرباز سیلی زده است


حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم متاسفانه دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است.

- حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم متاسفانه دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است.

⁣ رییس مجلس شورای اسلامی صحبت هایش را درباره سیلی نزدن عنابستانی به سرباز راهور اصلاح کرد و گفت که دادگاه بدوی، تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به حضورش در دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت روز دانشجو نوشت: از اتفاقات خوب این ایام، حضور در جمع شما دانشجویان عزیز بود.

سوالات صریح و دلسوزانه شما مرا مجاب کرد همان طور که ابتدای سخنانم عرض کردم تصمیم بگیرم فضای رسمی را کنار بگذارم و بر اساس منش یک بچه رزمنده پاسخ سوالاتتان را صریح و صادقانه بدهم و در تمام موارد به دور از حرف های کلی و کلیشه ای، واقعیت ها را باشما در میان گذاشتم و گمان می کنم بازخوردهای شما در پایان جلسه نشان داد که همچنان بهترین شیوه، همین منش مطابق با فرهنگ دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اصلاح می کنم؛ عنابستانی به صورت سرباز سیلی زده است

قالیباف: اصلاح می کنم؛ عنابستانی به صورت سرباز سیلی زده است