مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 22:252021-12-07سياسي

تلاش قطعی هیأت مذاکره کننده لغو تحریم ها علیه ملت ایران است


تلاش قطعی هیأت مذاکره کننده آن است که هدف ملت ایران مبنی بر لغو تحریم ها در این فرایند محقق گردد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه امروز میزبان رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.

در این نشست صمیمانه که شورای معاونین و جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند، ابتدا رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدگاه های خود را در خصوص مسائل مختلف سیاست خارجی، انتظارات از وزارت امورخارجه در دولت سیزدهم و عملکرد دستگاه دیپلماسی را تشریح کردند.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه با تاکید بر جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی در تدبیر امور کشور، بر نگاه مثبت این وزارتخانه به هم اندیشی و استفاده از دیدگاه ها و ظرفیت نمایندگان ملت در روند تنظیم و پیشبرد سیاست خارجی تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود اینگونه نشست ها تداوم یابد.

وزیر امور خارجه با تشریح دستاوردهای دولت در حوزه سیاست خارجی طی 100 روز گذشته از جمله تأمین واکسن مورد نیاز کشور، به تبیین برنامه ها و اولویت های سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی از جمله در حوزه دیپلماسی اقتصادی پرداخت و تاکید کرد، تمرکز ویژه ای بر جهش روابط اقتصادی با کشورهای مختلف با اولویت همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش قطعی هیأت مذاکره کننده لغو تحریم ها علیه ملت ایران است

تلاش قطعی هیأت مذاکره کننده لغو تحریم ها علیه ملت ایران است