مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-07اقتصادي

کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد


رییس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی در مشهد صورت خواهد گرفت، گفت: در حال حاضر سامانه سیستم کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد در مرحله آماده سازی است که از طریق آن کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد انجام خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی در مشهد صورت خواهد گرفت، گفت: در حال حاضر سامانه سیستم کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد در مرحله آماده سازی است که از طریق آن کنترل هوشمند کرونا در اصناف مشهد انجام خواهد شد.

محمود بنانژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همچنین لازم است میزان واکسیناسیون افراد در تمام واحدهای صنفی به خصوص در فروشگاه هایی که مواد غذایی در آن عرضه می شود، چه برای متصدی و چه کارگران، مشخص شده باشد.

رییس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: کسانی که مبتلا به ویروس کرونا می شوند و تست PCR آن ها مثبت است، از طریق سامانه به ما اعلام می شوند که از حضور این افراد در واحد صنفی جلوگیری خواهیم کرد.

بنانژاد با بیان اینکه کنترل هوشمند در تمام واحدهای صنفی صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: در این سامانه رعایت پروتکل های مخصوص برای هر صنف نسبت به خدمتی که انجام می دهد و به نسبت نوع مشتری تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد

کنترل هوشمند کرونا در تمام واحدهای صنفی مشهد اجرا خواهد شد