مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-07بين الملل

واکنش ریاض به دستگیری مظنون قتل خاشقچی در فرانسه


رسانه های عربستان سعودی به نقل از یک مقام این کشور به خبر دستگیری مظنون قتل خاشقچی در فرانسه واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام سعودی روز سه شنبه صحت اخبار منتشر شده در رسانه های فرانسوی درباره دستگیری یکی از مظنونان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار معارض سعودی را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، این مقام سعودی ادعا کرد: درباره گزارش رسانه ها مبنی بر دستگیری مظنون قتل خاشقجی در پاریس باید گفت که در این خصوص یک شناسایی نادرست صورت گرفته است.

این مقام سعودی در ادامه ادعای خود تاکید کرد که  محکومان قتل خاشقجی در حال حاضر در حال گذراندن دوران محکومیت خود در در دست اجرا است.

  رادیو RTL گفته نام فرد بازداشت شده خالد العتیبی است.

العتیبی 33 ساله، یکی از 17 فردی است که وزارت خزانه داری آمریکا روز 24 مهرماه سال 1397 وی را به دلیل مشارکت در قتل خاشقچی در فهرست تحریم ها قرار داده است.

  خاشقچی دوم اکتبر 2018، در کنسولگری عربستان سعودی در ترکیه به طرز وحشیانه ای به قتل رسید و جسدش به صورت تکه تکه شده از ساختمان کنسولگری خارج شد.

مقام های عربستان سعودی در ابتدا هر گونه اطلاع از سرنوشت خاشقچی را تکذیب کردند و مدعی شدند که وی بعد از ورود به کنسولگری، این نهاد دیپلماتیک را ترک کرد اما مشخص شد سعودی ها سعی کردند با نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ریاض به دستگیری مظنون قتل خاشقچی در فرانسه

واکنش ریاض به دستگیری مظنون قتل خاشقچی در فرانسه