مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-07دانش

دانشجو باید در قبال سرنوشت جامعه به نقادی و اصلاح بپردازد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو تاکید کرد: دانشجو باید در قبال سرنوشت جامعه با کوله باری از تعهد و دانش، به نقادی و اصلاح بپردازد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو تاکید کرد: دانشجو باید در قبال سرنوشت جامعه با کوله باری از تعهد و دانش، به نقادی و اصلاح بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح ذیل است: 16 آذر روز مقاومت در برابر استکبار و نمایانگر روح استکبارستیزی، استقلال طلبی و عدالت خواهی دانشجویان در پرتو انقلاب اسلامی و روز به اهتزار درآمدن لوای دشمن شناسی قشر بیدار و نخبه جامعه است.

روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است و آرمان خواهی و تکرار و پافشاری بر آن موجب گفتمان سازی و اثرگذاری بر مراکز تصمیم گیری مدیریت کشور خواهد شد.

رسالت اصلی دانشگاه اسلامی، تربیت انسان است و هدف اساسی دانشجو، رسیدن به کمالات والای انسانی است.

در فرع این تربیت انسانی، دانشجوی مسلمان دو وظیفه مهم دیگر بر عهده دارد: نخست این که کوشش کند تا به بالندگی علمی، آموزشی و پژوهشی برسد و جامعه دانشگاهی را سیراب کند و رسالت دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید در قبال سرنوشت جامعه به نقادی و اصلاح بپردازد

دانشجو باید در قبال سرنوشت جامعه به نقادی و اصلاح بپردازد