مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:152021-12-07دانش

قاضی زاده: باقی مانده معوقات حقوق جانبازان به زودی پرداخت می شود


رییس سازمان بنیاد شهید به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه شاهد گفت: اعتراضات به علت عدم تخصیص 650 میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه به دلیل اشتباه محاسباتی بود که این مشکل برطرف شده و باقی مانده معوقات به زودی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دانشگاه شاهد امروز 16 آذر مصادف با روز دانشجو میزبان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بود، که مراسم با قرائت قرآن کریم، خیر مقدم مجری مراسم و سخنرانی ریاست جدید دانشگاه آغاز شد.

انقلاب اسلامی آخرین تجربه ملت ایران برای رسیدن عدالت و استقلال بود در ادامه مراسم رییس سازمان بنیاد شهید و نائب رییس هیئت امنای دانشگاه شاهد با اشاره به این که در تاریخ حکومت های ایران، اداره مملکت قبل از دوران پهلوی استخراج می کردیم، در حالی که کمتر از 450 بشکه نفت مصرف ملی داشتیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه تجربه تاریخی ملت ایران بود، ادامه داد: ملت ما طی حدود 250 سال از واقعه تنباکو میرزای شیرازی و قیام جمال الدین اسدآبادی تاکنون همه نوع خط فکری حکومتی را تجربه کرده است، به همین علت مخالفان نظام هم نمی توانند جایگزین جدیدی به جای مکتب اسلام برای حکومت ایران درنظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: باقی مانده معوقات حقوق جانبازان به زودی پرداخت می شود

قاضی زاده: باقی مانده معوقات حقوق جانبازان به زودی پرداخت می شود