مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:102021-12-07سياسي

در دیدار خرم با دانشجویان تبریز چه گذشت؟/ دانشجویان قانع به وضع موجود نباشند


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی، قانع به وضع موجود نباشند، خطاب به دانشجویان توصیه کرد، حس مطالبه گری را به واقعیت تبدیل کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در دیدار صمیمی با دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های تبریز، ضمن تبریک 16 آذر، روز دانشجو و گرامی داشت یاد و خاطره دانشجویان شهید، اظهار داشت: دانشجویان باید تاریخ دانشگاه ها را مطالعه کنند تا بدانند که پا در جای پای چه مردان بزرگی گذاشته اند.

 وی با بیان اینکه امروز دانشگاه، مسأله اول انقلاب است، افزود: دانشگاه ها مبدأ و منشأ همه رویدادهای تحول آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی بوده اند و یکی از دستاوردهای زیبای این انقلاب، ایجاد تشکل های دانشجویی است.

  خرّم گفت: آزادی در ابراز اندیشه ها و نظرهای متفاوت در دانشگاه های ما، در پرتو انقلاب اسلامی است که چنین فضایی در دوران قبل از انقلاب مطرح نبود.

  استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رهبر انقلاب، پرچمدار آزادی اندیشه در دانشگاه هاست، گفت: ایشان همواره مطالبات دانشجویی را به عنوان ارزش و فرصتی برای حل مسائل جامعه قلمداد می کنند که این رویه سرمشقی برای همه مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار خرم با دانشجویان تبریز چه گذشت؟/ دانشجویان قانع به وضع موجود نباشند

در دیدار خرم با دانشجویان تبریز چه گذشت؟/ دانشجویان قانع به وضع موجود نباشند