مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:002021-12-07سياسي

دانشجو در فضای علمی و منطقی مطالبه گری کند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان در فضای علمی و منطقی به دنبال مطالبه گری باشند.

- سید علی احمدزاده در نشست با تشکل های دانشجویی دانشگاه یاسوج با تبریک روز دانشجو گفت: خوشحالم که پس از چند سال در محیط دانشگاه هستم اصل جلسه شنیدن حرف های دانشجویانی است که در همه مسائل پیش رو بوده و طلایه دار مبارزه با استکبار جهانی هستند.

وی به تاریخچه ای از نهضت دانشجویی اشاره و عنوان کرد: انتظار داشتیم که در یک جمع بزرگ 400 تا 500 نفره حضور داشته باشیم البته خود من با این فضای دانشجویی آشنا بوده ام، این نشست آزاد است و هیچ نهاد نظارتی حق پرسشگری از دانشجویان را به دلیل مطالبه گری از ما ندارد و باید در فضای آزاد حرف های خود را بزنند بنده نیز صادقانه حرف های آنها را پاسخ خواهم داد اما نباید اهانتی به هیچ شخصی شود.

احمدزاده بیان کرد:این روز نشان دهنده باورمندی و اعتقاد دانشجویان است و باید همیشه این روز را گرامی بداریم، دانشجویان در همه موضوعات با بصیرت و آگاهی و استکبار ستیزی در دفاع از آرمان ها در صحنه هستند و ما نیز تمایل داریم که همواره در میان این قشر بصیر باشیم.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تک صدایی در دانشگاه موضوعیت ندارد و در کشور سیاست تک صدایی هم پذیرفتنی نیست، افزود: حضور شما نشان دهنده این است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو در فضای علمی و منطقی مطالبه گری کند

دانشجو در فضای علمی و منطقی مطالبه گری کند