مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 18:552021-12-07سياسي

بازی برد_برد دانشجویان و مسئولان در 16 آذر


فرصت هم سخنی و گفت وگوی دانشجویان و مسئولان ارشد کشور آن هم در بالاترین سطح که در سال های اخیر بی سابقه بوده، ظرفیتی بزرگ هم برای فعالان تشکلی و سیاسی دانشگاه است و هم برای روسای قوا.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی یادداشتی در باب دیدار روسای قوا با دانشجویان نوشت: روز دانشجو امسال از چند جهت قابل تامل بود دانشجویان جلسات چالشی،صریح و منتقدانه ای با سران هر سه قوه و دیگر مدیران ارشد نظام داشتند، نمایندگان تشکل ها عموما با ادبیاتی مستدل جدی ترین سوالات را مطرح کردند و مسئولان هم با سعه صدر خوبی پاسخوگو بودند.

فرصت هم سخنی و گفت و گوی دانشجویان و مسئولان ارشد کشور آن هم در بالاترین سطح که در سالهای اخیر بی سابقه بوده ظرفیتی بزرگ هم برای فعالان تشکلی و سیاسی دانشگاه است هم برای روسای قوا.

روسای قوا می توانند بی واسطه نقطه نظرات جریان دانشجویی دلسوز و بریده از قدرت و احزاب سیاسی را شنوا باشند و دانشجویان و فضای دانشگاه هم می توانند پس از رکود نسبی دو سال اخیر در دوران پساکرونا جانی تازه به فعالیت های خود ببخشند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی برد_برد دانشجویان و مسئولان در 16 آذر

بازی برد_برد دانشجویان و مسئولان در 16 آذر