مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 18:052021-12-07سياسي

نیروی زمینی ارتش قدرتمندترین نیرو در بین تمامی نیروهای مسلح است


نیروی زمینی متحرک ترین و قدرتمندترین نیرو در بین تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف است و این امر ابراز رضایت کتبی مقام معظم رهبری را نیز در پی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیر سرتیپ است و بایستی همواره پشت سر ایشان حرکت کنیم تا به بیراهه نرویم و اتقان داشته باشیم که صراط مستقیم آن راهی است که رهبر عزیزمان ترسیم می فرمایند.

وی افزود: بهترین راه شکرگزاری برای ما اول مطیع امر ولایت بودن و سپس خوب کار کردن است که در همین راستا سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری را بعنوان اصول فرماندهی و 29 طرح لبیک را بعنوان فروع فرماندهی در نیروی زمینی پایه ریزی کرده و بر مبنای آن به پیش رفته ایم که تمامی این برنامه ها یا بصورت مستقیم و یا بصورت استنتاجی از زبان مبارک مقام معظم رهبری بیان شده و ما امتثال امر کرده ایم.

امیر حیدری خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و ساخت بیمارستان های مجهز و مدرن در دورافتاده ترین نقاط کشور را نشان دهنده حضور نیروی زمینی ارتش در عرصه های اجتماعی دانست که موجب شناخت بیشتر مردم از این نیرو شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تمامی تلاش های صورت گرفته در زمینه ارتقاء منزلت کارکنان، از بحث ارتقاء توان رزمی نیز غافل نبوده ایم و جای افتخار دارد که امروز نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی ارتش قدرتمندترین نیرو در بین تمامی نیروهای مسلح است

نیروی زمینی ارتش قدرتمندترین نیرو در بین تمامی نیروهای مسلح است