مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-07سياسي

اعلام آمادگی مدیریت شهری مشهد برای همکاری با دانشجویان صاحب ایده


نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری به سمت دانشجویان نخبه و جریان های دانشجویی فعال در حوزه های مختلف شهری دست نیاز دراز می کند تا در سایه این تعامل بتوانیم شرایط زیست بهتری را برای مردم به ارمغان آوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، مهدی ناصحی افزود: دانشجویان، عناصر پیشرو و نخبگان علمی شهر هستند که فرصت بی بدیلی را برای مدیریت شهری به منظور هماهنگی و همکاری با دانشگاه ها و دانشجوان به منظور پیگیری اهداف مدیریت شهری ایجاد کرده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: اگر فعالیت های مدیریت شهری، عالمانه و با اتکاء به دانش باشد، بی شک آثار بسیار مثبتی را در زندگی مردم برجای خواهد گذاشت.

به منظور تحقق این مهم، در کارگروه های تخصصی که ذیل کمیسیون های مختلف شورای شهر تعریف شده، از نظرات تخصصی و کارشناسی دانشگاهیان، اهم از اساتید و دانشجویان بهره می گیریم.

وی گفت: تلاش می کنیم که مسائل شهری را با دانشگاه در میان بگذاریم و در قالب حمایت از پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی-پژوهشی از ظرفیت دانشگاه و دانشجویان استفاده بهینه کنیم چراکه تحرک و پویایی جریان دانشجویی، جامعه را به حرکت وادار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مدیریت شهری مشهد برای همکاری با دانشجویان صاحب ایده

اعلام آمادگی مدیریت شهری مشهد برای همکاری با دانشجویان صاحب ایده