مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:502021-12-07اقتصادي

حاشیه نشینان رایگان بیمه می شوند/ تحقق 88 درصدی نسخه نویسی الکترونیک


همه افراد ساکن مناطق حاشیه نشین شهرهای لرستان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه ای سازمان بیمه سلامت قرار می گیرند.

- به گزارش، شاهدخت فتحی بیرانوند روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک یکی از موضوعاتی است که الزام اجرای آن در قوانین بالا دستی از جمله برنامه پنجم و ششم توسعه آمده است، اظهار داشت: همه سازمان ها باید به سمت تحقق دولت الکترونیک بروند و در حوزه سلامت هم بایستی به سمت تحقق پرونده سلامت الکترونیک برویم.

وی با بیان اینکه یکی از اجزای تحقق این امر اجرای نسخه نویسی الکترونیک است، تصریح کرد: نسخه نویسی الکترونیکی در دو سال اخیر به طور جد پیگیری شده و الان به آن هدف آرمانی داریم دسترسی پیدا می کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با تاکید بر اینکه در لرستان 88 درصد از این هدف آرمانی تحقق یافته است، افزود: تنها در آبان ماه بیش از 97 هزار نسخه الکترونیک در استان تولید شده است که هم از طریق تجویز پزشکان و هم از طریق مؤسسات و مراکز درمانی بوده است.

فتحی بیرانوند با اشاره به اینکه جای خوشحالی دارد که این برنامه در راستای تحقق اهداف کلان دولت و قانون اجرایی می شود، اظهار داشت: موانع و چالش هایی تا اجرای 100 درصدی این برنامه وجود دارد، از جمله اینکه برخی مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نشینان رایگان بیمه می شوند/ تحقق 88 درصدی نسخه نویسی الکترونیک

حاشیه نشینان رایگان بیمه می شوند/ تحقق 88 درصدی نسخه نویسی الکترونیک