مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:502021-12-07سياسي

موحد: پیگیر وضعیت درمان و انتقال مصدومان حادثه اتوبوس هستم


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: برای پیگیری وضعیت درمانی و انتقال مصدومان حادثه مرگبار اتوبوس دهدشت از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلوبه،  در پی وقوع تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری دهدشت به تهران نماینده مردم شهرستان در مجلس پیام تسلیت صادر کرد.

در پیام حجت الاسلام موحد آمده است: از هیچ تلاشی برای پیگیری وضعیت درمان و انتقال حادثه دیدگان دریغ نخواهم داشت.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ*الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ حادثه دلخراش تصادف سحرگاه شانزدهم آذر 1400 برای اتوبوس مسافربری دهدشت- تهران و درگذشت جمع کثیری از بزرگان و عزیزان هم ولایتی و هم استانی و مصدومیت شدید دیگر سرنشینان در دیار غربت ، قلوب همگان را متألم و چشم ها را اشکبار ساخته است.

این جانب به عنوان برادر و خادم دردمند شما،حسب وظیفه به محض خبردار شدن ازوقوع حادثه در عین مغمومیت ونگرانی، پیگیر درمان وانتقال عزیزان بوده و از هیچ تلاشی در جهت کمک به کلیه حادثه دیدگان فروگذار نبوده و نخواهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موحد: پیگیر وضعیت درمان و انتقال مصدومان حادثه اتوبوس هستم

موحد: پیگیر وضعیت درمان و انتقال مصدومان حادثه اتوبوس هستم