مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-07سياسي

ایرنا: بم 18 سال پس از زلزله هنوز 3 هزار کوچه خاکی دارد


زلزله 6.

6 ریشتری بم بامداد پنجم دیماه 82 شهر بم و مناطق اطراف آن را ویران کرد و حدود 50 هزار کشته برجاگذاشت که سومین زمین لرزه پرتلفات تاریخ ایران بعد از زلزله های اردبیل و دامغان بوده است.

- شهردار جدید بم کرمان چهار سال پس از آنکه این مسئولیت را تحویل داده بود دوباره در حالی سکان مدیریت این شهر ثبت جهانی را برعهده گرفت که باوجود گذشت 18 سال از زلزله ویرانگر همچنان بسیاری از مشکلات آن از جمله سه هزار کوچه خاکی در آن پابرجاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مراسم معارفه علیرضا ریاضی به عنوان شهردار جدید بم روز سه شنبه برگزار شد؛ وی از سال 91 تا 96 نیز همین مسئولیت را داشت و حالا که امسال در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهر نامزد، با اقبال مردم نیز مواجه شد و به این نهاد مهم شهری به عنوان عضو شورا راه یافت، تاب ماندن بر صندلی شورا را نیافت و دوباره با اجماع اکثریت اعضای شورا، شهردار بم شد.

انتخاب وی به عنوان شهردار بم درشرایطی بود که رییس شورا می گوید او و 2 عضو دیگر مخالف شهردار شدن ریاضی بودند اما حالا که رای اکثریت بر این بوده، حمایتش خواهند کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر بم در 195 کیلومتری شرق مرکز استان کرمان پس از مراسم تحلیف در اوایل امسال، محمد بنی اسدی را به عنوان سرپرست شهرداری برگزیده بودند تا در مدت مناسب شهرداری کارکشته و با تجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرنا: بم 18 سال پس از زلزله هنوز 3 هزار کوچه خاکی دارد

ایرنا: بم 18 سال پس از زلزله هنوز 3 هزار کوچه خاکی دارد